gençler bir teknede karımı sikiyor

Eşim ve ben tatilimizi başka yerlerde, ör. bilinmeyen yerler Mesela eşim yanımda bacaklarını açıyor, hatta bazen donunu ve kasıklarını göstermeye bile gidiyor; Yaptığının farkında değil gibiydi. Sonra hatırladık ve süper azgın bir durumda karımla seks yaptık. Bu arada size karımla ilgili bir şey anlatacağım: eşim 44 yaşında ama vücudu diri, 59 kilo, 1.65 boy, 85 meme yani çekici bir kadın. Herhangi bir erkeğe bakmasını sağlayabilen karımla gurur duyuyorum.

Geçen tatil Antalya’ya gittik, marinada bir bankta oturduk, eşimin neşesi dizlerindeydi. Önümüzde, birkaç metre ileride, içinde bir çocuk olan bir yolcu gemisi vardı. Eşim bacaklarını biraz açarak bebeğin ilgisini çekmiş. Önce eşimin bacaklarının arasına oğlan bakmaktan kaçındı. Eşim gazete okuyordu. Karımın yanında durdum, biraz daha ilerledim, uzaktan suyla kendim oynadım. Sabahın erken saatleri olduğu için kimse yoktu. Gemiye baktım. Genç adam kayığın cam kaptanını hareket ettirmeye başladı. Karımın bacaklarının arasına baktı ve ürperdi. Karım gazeteyi okurken ona hiç bakmadı. Eşimi hücreye çağırdım, “Bana söyleme, o çocuk sana 31 çekti.” Dedim. Eşim heyecanlıydı telefonda ayaklarıyla konuşuyordu. Hareketleri kısa sürede sakinleştiği için çocuk rahatlamış görünüyordu.

Genç adam doğruca tekneye bindikten sonra merdivenlerden çıkıp sahile çıktı ve eşimin yanına giderek eşimle konuştu. Onlara gitmeye başladım. Çocuğun adı Halis ve 18 yaşında. Eşime teklif etti (Yakınlarda güzel bir koy var, istersek bizi ücretsiz tekneye bindirebilir). Yanlarına gittiğimde bana sordular, ben de “Tamam” dedim. Dedim. Çocuğa birkaç şişe bira alması için para verdim. “Ağabey, gemiyi tek başıma sürmek benim için zor olacak, Murat arkadaşım var, gelip bana yardım etmesi gerekiyor.” dedi. “Hadi ama bence sorun yok. Dedim. Bir süre sonra Murat da geldi ve yola koyulduk. Limandan çıkarken birer şişe birayı eşime birer şişe de kendime açıp içtim. Ben de gence bir şişe ikram ettim ve yanımıza geldiler.

Biramı bitirdikten sonra banyoya gittim. Eşim bacaklarını Murat’ın önüne o kadar açmıştı ki tuvaletten çıktığımda bir süre bekledim ve fark etmeden gördüm. Karım, başıyla yan tarafına, kasıtlı olarak kemerinden amının dudağına baktı. Murat ise eşimin mızmızlanmalarına eşimin farkında olmadan frikik attığını düşünerek bakmaya devam etti. Murat beni rahatsız etmesin diye geminin önüne gittim. Gemi oldukça yüksekti, dümende Halis, arkalarında eşim ve Murat. Eşim bir keresinde cep telefonuma mesaj attı: “Murat beni yerken bana bakıyor, ne yapmalıyım?” dedi ve ben de “Biliyorsun” dedim. Mesaj yazdım, her şeyi eşime bıraktım. Teknenin ön tarafına uzanmış, siyah güneş gözlüğü takmış, güneşleniyor ve uyuyor taklidi yapıyordum. Ama gizlice geminin arkasına baktım.

Bir süre sonra eşim kalkıp alt kabindeki lavaboya gitti. Murat’ın eşimi takip ettiğini anladım. Kalktım ve bir bira almak için arka tarafa gittim. Biramı içtikten sonra sessizce kabinin yan penceresine yürüdüm ve gözetlemeye başladım. Murat eşime aşık oldu, eşim ‘hayır yapma’ dedi. o cevapladı. Birçok kez, “Hiçbir şey yapma.” Dedikten sonra cevap vermeyi bıraktı. Murat karımın eteğini aldı, başını salladı ve karımın karısını anlamaya başladı. Karım keyifle başını çevirdi ve kendini tamamen bıraktı. Murat sikini şortundan çıkardı ve karımın bacaklarından birini beline doladı, karımın boku. Murat’ın penisini göremedim ama büyük olmalı çünkü karım ağlamamak için dudağını ısırmakta zorlanıyordu. İkisi de bitince Murat eşimin üstüne düştü ben inip tekneye döndüm.

Murat ve eşim kısa süre sonra ellerinde sopalarla yanıma geldiler ve “nasılsın, iyi güneşlendin mi?” sordular. “İyi, ne yapıyorsun?” Dedim. Eşim, “Murat bana arkadan balık tutmayı öğretti, ne yazık ki bir şey tutamadım” dedi. dedi. Murat Halis’e gittiğimde eşim kulağıma ‘İyi gösterdim’ dedi. dedi. Ama külot balığı olduğunu kabul etmedi. Karım ona alaycı bir şekilde baktığımı bilmiyordu. planımızda yok amaHiçbir şey demedim, sadece “Tamam, tamam” dedim. Dedim, güldük… Yarım saat sonra geldik bahsettiği koya. Açıkta demirledik ve gemiye çıktık. Koyda kısa bir yürüyüş yapan gençler, biraz daha yüksekte bulunan bir mağarayı ziyaret etmek istedi. Eşim, “Yorgunum, tekneye uzanacağım” dedi. dedi. Murat’la mağarayı ziyarete gitmiştik eşim Halis’le gemiye dönmüştü. Halis’le teknede takılmak da güzeldi.

Akşam motele döndük. Karım altımda benimle flört ederken, onunla seks yaptığını kabul ederken teknede amını ifşa etmekten bahsetti. Karım onu ​​becermek için başını sallıyor. Önümüzdeki birkaç gün boyunca gençlerle bir gemi aldık, aynı anda karıma vurduk, 2 gün içinde kıçına oturamıyorlar …