Karım trende zorla düzüldü

Eşim ve ben Avrupa’ya kısa bir tren yolculuğu yapmak istiyoruz. Yani 3 4 gün tatil çok iyi. Eşim 30 yaşında, ben 33 yaşındayım. Çocukları annelerine bıraktık ve hemen karakola gittik. Mevsim yaz olduğu için karım diz boyu bol bir etek ve tişört giyiyor ve felaket gibi görünüyor.
Trenimizi beklerken istasyon kafede oturduk. Erkeklerin gözlerinin karımın etrafında olduğunu hissettim. Biraz canımı sıktı ama tatil bir krizle başlamasın diye görmezden geldim. Hatta karşı masadaki gençlerin çoğu karıma uzun uzun baktı. Karımın bacaklarını taşıdıklarına eminim. Karım da bu gözleri hissediyor mu? Emin olmak için kalkıp büfeden bir şeyler almaya gittim ve çıktım
Karıma baktım. Evet karım gözlerinde gençlik gördü hatta biraz açıp bacaklarını tuttu. Çok kızgındım ama tam o sırada trenin hareket vakti gelmişti. Her neyse, locamıza yerleştik. Tren gidiyor. Yolculuk çok iyi geçti. Gece oldu ve ben ve karım sevişiyoruz. Karım tuvalete gitmek istedi, ben de televizyonu açtım. Koridoru gösteren bir kamera da bulunmaktadır. Karımın gittiğini görmek istiyorum. Aniden ne gördüm. İstasyondaki gençlerden biri koridorda oturuyordu. Karım yanından geçerken ona bir şeyler söyledi. Eşim de ona söyledi. Ve daha iyi oldu. Delikanlı yanımızdaki 2 3 kompartımandan birine bindi. Eve giderken eşim kapıyı açtı, eşimi dışarı çıkardı ve kapıyı kapattı. İçeride konuşmalar duyduğumda kompartımanın kapısını açmak üzereyken panik içinde oradan ayrıldım. Adam karıma çok ateşli falan filan dedi ve karım da aynı sözleri haykırdı. Ben gittim eşim bekliyor dedi. Adam ilhamın uykuya dalınca gel dedi eşim tamam dedi. Kutunun içinde anında dondum. Sadece uyuyormuş gibi yaptım. Çünkü ne olacağını çok merak ediyorum. Eşim gelip yanıma uzandı. Uyuduğumdan emin olunca hemen ayağa kalktı. Tabii ki senin peşindeyim. Kutudaki deliğe baktım. Adam penisini alıp karımın ağzına koydu ve karım acıktı. Karımın başka bir erkekle olacağını hiç düşünmemiştim. Ama beni gerçekten heyecanlandırdı. Adam penisini karımın ağzında hissetti, saçını tuttu ve tam anlamıyla ağzını kapattı. Sonra ayağa kalktı, arkasını döndü, eteğini havaya atıp burnunu çekti, karım inledi. Adam sertçe pompalarken horoz çığlık attı ve inledi. Sonra adam titredi ve karımı terk etti. . Kerim kısa sürede iyileşti. Hemen yatağıma uzandım ve uyuyormuş gibi yapmaya devam ettim. Karım yine benimle gitti. Uyuduğumdan emin olmak için. Sonra tekrar ayağa kalktı. Bu yeterli değil, kaltak. (Yılın karım kendisiyle dalga geçiyordu. Televizyonu açtım ve eşim aynı kompartımana döndü. O sırada iki adam daha girdi. Hemen delikten bakmaya gittim. Karım yapamayacağını söyledi ama adamlar penisini alıp karımın yüzünü ve dudaklarını ovuşturdu. Eşimin ağzından biri çıktı, biri memesini ısırmaya, biri de ayaklarını yalamaya başladı. Karım biraz hassas ve pişmandı ama kaçış yoktu. Eşim çok soyuldu. Sonunu ağzıma aldığımda eşim yere yığıldı, belki bayıldı. Çünkü erkekler karımın bütün deliklerini pompaladılar, her şeyi yuttular ve emdiler. Erkekler inleyerek karımın üzerine boşaldılar. Karim birkaç kez boşaldı. Şimdi sperm her yere yayılıyor. Yatakta sersemlemiştim. Sabah uyandığımda eşim hala uyuyordu. Geceyi düşündüm ve karımı oraya gömdüm. Gecenin pürüzsüz cum hala aklındaydı. Karım uyanmadı bile. Ben de boştum. Sonra kahvaltı için bir restorana gittik. Kahvaltı hazır, ben kahvemi içerken eşim çukura gideceğini ve döneceğini söyledi. Tamam dedim. Ayrıldı ve yarım saat sonra geri geldi. Böylece karım gündüz çıkmaya başlayınca ben de ilgilendim. Tekrar baktım. Eşim her seferinde farklı bir odaya gidiyor, yarım saat bekliyor ve gidiyor. Gündüz olduğu için bakamıyorum. Ama gece olunca eşim yine tuvalete çıktı. Bu sefer farklı bir kutuda geldiğini fark ettim. Delikten dışarı baktım, fahişe gibi içeri girdim, adamın ağzını emdim ve sonra adama sildim. Tatillerde, bu surdur artık mevcut değil. Sonra ne olduğunu öğrendim ve bana anlatmasını istedim. Karim ağlayarak açıkladı. İlkinde isteyerek öldüler, ikincisinde eşimi trende tehdit edip sattılar. Eşim yolculuk boyunca 25 30 erkeğin altında yattı. Fahişeler gibi 2, 3, 5 ile flört ediyorlar. Ben kızmayınca rahatladı. Şimdi canı istediğinde altına yatıp bağlayıp heyecanla bana anlatıyor.