Yabancı bir kıza Türkçenin gücünü gösterdim

Merhaba, Sex Story okuyucuları;
Sosyal ağları aktif olarak kullanıyorum. Adım Kenan ve 22 yaşındayım. İstanbul’un oldukça turistik bir bölgesi olan Sultanahmet’te yaşadığım seks hikayemi anlatacağım. Türk kültürünü seven Taylandlı Latin bir kızla sosyal medya arkadaşı olduk. Kız tam bir felaket ve ülkesinde model olarak çalışıyor. Kızın adı Melek. Angel zaman zaman Türkiye’yi ziyaret eder ve Türk yemeklerinin hayranıdır.
Angel ve ben daha çok konuşuyoruz. Bana her şeyi anlattı. Bu arada, iletişimimiz İngilizce. Cinsel hayatının çok hareketli olduğunu ve cinsel deneyimlerle Türkiye’ye geldiğini söyledi. İstanbul’da geçirdiği bir tatilin ardından Antalya’ya gidecek. Halen İstanbul’da bazı kulüplerde bulduğu bir seks partneri vardır. Seni seven insanlarla seks yapmak daha iyidir. Benimle de seks yapabileceğini söyledi. Sultanahmet’e geldiğimde ona otel odasında tecavüz ettim. Garip bir kadınla seks daha farklı ve daha tatlıdır. Garip kadını tatmin etmeyi bile üstlendim. Onun için daha heyecanlıyım. You Turk, seksimizin mükemmel olduğundan bahsetmişti.
Angel’la sevişme hikayemiz şöyle başladı, Atatürk havaalanından arabama bindirdim. Manken gibi 172 boyunda bir kadın. Kısa bir mini etek ve dökümlü yakalı bir bluz giymişti. Onu ilk gördüğümde ona sarıldım. yanağından öptüm. Çantasını alıp arabaya gittik. 40 dakikada otele geldik. Aç olmadığını, uçakta atıştırdığını söyledi. Beraber odaya çıktık. Kız biraz terlemişti, ben sana jakuzide masaj yapayım dedim. Kız soyunup jakuziye gitti ben de tamamen soyunup yanına gittim. Rahatlaması için vücuduna masaj yaptım. Beni beklediğinden daha güzel gördü. Ben de çok beğendim. Yavaşça öptüm. Genişçe gülümsedi. Bir yabancıyla seks yapmak farklı bir deneyimdir.
Öpüşmeye başladık ve sonra jakuzide öpüşmeye başladık. Kurulandık ve yatağı yapmaya devam ettik. Her pozisyonda seks yapıyoruz. Ben de anal istiyorum, istiyordum. Sonra bir hafta boyunca her gün dışarı çıktık. O şimdi kendi ülkesinde ama biz hala kopmuş değiliz. Geldiğinde benimle barışmak istedi.